ЕСОЗ - Система моніторингу - АЦСК ПриватБанк: проблеми з накладанням підпису. – Деталі інциденту

Незначний збій у роботі ЦБД ЕСОЗ

Сторінка моніторингу працездатності ЦБД ЕСОЗ містить актуальні дані про роботу основних компонентів Системи. У дашборд оперативно вносяться інциденти, які виникають у центральній базі даних, статус їх опрацювання та вирішення.

На шкалі фіксуються інциденти (затримки в роботі), які могли виникати протягом останніх 90 днів. Для того, щоб отримати інформацію про роботу конкретного модулю, достатньо навести курсор на шкалу й обрати необхідну дату — актуальний стан роботи функціональності з’явиться на екрані.

Моніторинг актуального стану функціональностей:

АЦСК ПриватБанк: проблеми з накладанням підпису.

Вирішено
Часткова недоступність
Почалося більше 3 років томуТривала близько 1 години

Постраждалі

Адміністративні дані

Персональні дані

Часткова недоступність від 6:08 AM до 7:27 AM

Декларації

Часткова недоступність від 6:08 AM до 7:27 AM

Медичні дані

Часткова недоступність від 6:08 AM до 7:27 AM

Погашення е-Рецепту

Часткова недоступність від 6:08 AM до 7:27 AM

Запит на рецепт

Часткова недоступність від 6:08 AM до 7:27 AM

Оновлення
  • Вирішено
    Вирішено

    Роботу відновлено.

  • Визначено
    Визначено

    Проблеми в роботі АЦСК ПриватБанк з накладанням підпису. Чекаємо сповіщення про вирішення.