Сторінка моніторингу працездатності ЦБД ЕСОЗ містить актуальні дані про роботу основних компонентів Системи. У дашборд оперативно вносяться інциденти, які виникають у центральній базі даних, статус їх опрацювання та вирішення.

На шкалі фіксуються інциденти (затримки в роботі), які могли виникати протягом останніх 90 днів. Для того, щоб отримати інформацію про роботу конкретного модулю, достатньо навести курсор на шкалу й обрати необхідну дату — актуальний стан роботи функціональності з’явиться на екрані.

Моніторинг актуального стану функціональностей:

[Вирішено] Накопичення черг в медичних подіях(Проблема з SMS)

Почалося 26 січня, 2021 у 10:58. Вирішено після 32 хвилини

Постраждалі

Авторизація
Управління закладом
Медичні висновки
Направлення
Медичні події
Виписка Електронного рецепту
Погашення Електронного рецепту
Декларації
Пошук та реєстрація пацієнтів
  • Вивчається
    26 січня, 2021 у 10:58

    Джерело повідомлення про проблему: отримання сповіщення від системи моніторингу про накопичення черг на обробку медичних подій.
    Попередньо встановлена причина проблем: Уточнюється

  • Визначено
    26 січня, 2021 у 11:05

    Опис проблеми: проблема з підситемою відправки SMS Орієнтовний час вирішення: від 10 хвилин Додаткова інформація:

    • сформоване звернення до служби підтримки оператора відправки SMS.
    • порушено роботу компонентів, які користуються підсистемою відправки SMS.
  • Мониторинг
    26 січня, 2021 у 11:20

    Тип рішення: постійне
    Опис рішення: Служба підтримки оператора відправки SMS повідомило про рішення проблеми з свого боку, причина збою, згідно наданої інформації: спонтанний перезапуск служб в мережі оператора.
    Опис наслідків: в процесі підрахунку.

  • Вирішено
    26 січня, 2021 у 11:30

    Проблема вирішена.
    Отримано підтвердження від МІС та системи моніторингу.
    Підсумки події: не відправлено 19 800 SMS.