Сторінка моніторингу працездатності ЦБД містить актуальні дані про роботу основних компонентів Системи. У дашборд оперативно вносяться інциденти, які виникають у центральній базі даних, статус їх опрацювання та вирішення.

Електронна система охорони здоров'я (ЕСОЗ) - двокомпонентна система, в якій користувач через МІС взаємодіє з центральною базою даних (ЦБД).

Відповідно центральна база даних - інформаційно-телекомунікаційна система, яка містить передбачені законодавством реєстри, програмні модулі, інформаційну систему НСЗУ та ін. Також, забезпечує можливість створення, перегляду, обміну інформацією та документами між реєстрами, державними електронними інформаційними ресурсами, електронними медичними інформаційними системами.

МІС (електронна медична інформаційна система) - інформаційно-телекомунікаційна система, яка дає змогу автоматизувати роботу медичних закладів, створювати, переглядати та обмінюватися інформацією в електронній формі, зокрема з центральною базою даних (у разі підключення).

На шкалі фіксуються інциденти (затримки в роботі), які могли виникати протягом останніх 90 днів. Для того, щоб отримати інформацію про роботу конкретного модулю, достатньо навести курсор на шкалу й обрати необхідну дату — актуальний стан роботи функціональності з’явиться на екрані.

Моніторинг актуального стану функціональностей:

[Вирішено] Продуктивність усієї системи значно знизилася

Почалося 22 лютого, 2021 у 08:26. Вирішено після 1 день

Постраждалі

Медичні події
Виписка Електронного рецепту
Погашення Електронного рецепту
Декларації
  • Вивчається
    22 лютого, 2021 у 08:26

    Джерело повідомлення про проблему: запит в jira/ отримання сповіщення від системи моніторингу
    Попередньо встановлена причина проблем: Уточнюється

  • Визначено
    22 лютого, 2021 у 13:16

    Опис проблеми: Виявлення проблеми роботи одного з кластерів. Спроба його відновлення. Орієнтовний час вирішення: 24 години

  • Мониторинг
    22 лютого, 2021 у 17:30

    Тип рішення: постійне
    Опис рішення: Перезавантаження вузла, після кількох спроб відновлення кластеру
    Опис наслідків: короткострокова непрацездатність компонентів

  • Вирішено
    23 лютого, 2021 у 09:00

    Проблема вирішена.
    Отримано підтвердження від системи моніторингу
    Підсумки події: Після декількох спроб відновлення кластеру, було прийнято рішення до повного відключення вузла.