Сторінка моніторингу працездатності ЦБД ЕСОЗ містить актуальні дані про роботу основних компонентів Системи. У дашборд оперативно вносяться інциденти, які виникають у центральній базі даних, статус їх опрацювання та вирішення.

На шкалі фіксуються інциденти (затримки в роботі), які могли виникати протягом останніх 90 днів. Для того, щоб отримати інформацію про роботу конкретного модулю, достатньо навести курсор на шкалу й обрати необхідну дату — актуальний стан роботи функціональності з’явиться на екрані.

Моніторинг актуального стану функціональностей:

[Вирішено] Зареєстровано інтенсивне навантаження на компоненти сховища підписного контенту

Почалося 26 лютого, 2021 у 13:30. Вирішено після близько 2 годин

Постраждалі

Авторизація
Управління закладом
Медичні висновки
Направлення
Медичні події
Виписка Електронного рецепту
Погашення Електронного рецепту
Декларації
Пошук та реєстрація пацієнтів
  • Вивчається
    26 лютого, 2021 у 08:00

    Джерело повідомлення про проблему: Отримання сповіщення від системи моніторингу
    Попередньо встановлена причина проблем: Уточнюється

  • Визначено
    26 лютого, 2021 у 12:45

    Опис проблеми: Виявлення проблеми, що провокує навантаження на кластер сховища підписного контенту
    Орієнтовний час вирішення: 7 годин

  • Мониторинг
    26 лютого, 2021 у 13:30

    Тип рішення: постійне
    Опис рішення: Повне відновлення кластеру сховища підписного контенту
    Опис наслідків: Короткострокова непрацездатність компонентів

  • Вирішено
    26 лютого, 2021 у 15:40

    Проблема вирішена.
    Отримано підтвердження від системи моніторингу
    Підсумки події: Після відновлення кластеру сховища підписного контенту, навантаження на ЦП зменшилось до мінімуму.