Сторінка моніторингу працездатності ЦБД містить актуальні дані про роботу основних компонентів Системи. У дашборд оперативно вносяться інциденти, які виникають у центральній базі даних, статус їх опрацювання та вирішення.

Електронна система охорони здоров'я (ЕСОЗ) - двокомпонентна система, в якій користувач через МІС взаємодіє з центральною базою даних (ЦБД).

Відповідно центральна база даних - інформаційно-телекомунікаційна система, яка містить передбачені законодавством реєстри, програмні модулі, інформаційну систему НСЗУ та ін. Також, забезпечує можливість створення, перегляду, обміну інформацією та документами між реєстрами, державними електронними інформаційними ресурсами, електронними медичними інформаційними системами.

МІС (електронна медична інформаційна система) - інформаційно-телекомунікаційна система, яка дає змогу автоматизувати роботу медичних закладів, створювати, переглядати та обмінюватися інформацією в електронній формі, зокрема з центральною базою даних (у разі підключення).

На шкалі фіксуються інциденти (затримки в роботі), які могли виникати протягом останніх 90 днів. Для того, щоб отримати інформацію про роботу конкретного модулю, достатньо навести курсор на шкалу й обрати необхідну дату — актуальний стан роботи функціональності з’явиться на екрані.

Моніторинг актуального стану функціональностей:

[Вирішено] Дуже повільні операції зі сховищем підписного контенту

Почалося 7 червня, 2021 у 07:30. Вирішено після близько 1 години

Постраждалі

Авторизація
Управління закладом
Медичні висновки
Направлення
Медичні події
Виписка Електронного рецепту
Погашення Електронного рецепту
Декларації
Пошук та реєстрація пацієнтів
  • Вивчається
    7 червня, 2021 у 07:30

    Джерело повідомлення про проблему: отримання сповіщення від системи моніторингу
    Попередньо встановлена причина проблем: Уточнюється

  • Визначено
    7 червня, 2021 у 08:00

    Опис проблеми: Високий рівень кешування в розділі кластеру серверу
    Орієнтовний час вирішення: 1 година

  • Мониторинг
    7 червня, 2021 у 08:20

    Тип рішення: тимчасове
    Опис рішення: Відключення запису в кеш кластеру серверу та через короткий час його включення

  • Вирішено
    7 червня, 2021 у 08:30

    Проблема вирішена.
    Отримано підтвердження від системи моніторингу
    Підсумки події: Після перевключення запису в кеш кластеру серверу, операції зі сховищем підписного контенту працюють стабільно.