ESOZ - Monitoring system - Накопичення черг в медичних подіях(Проблема з SMS) – Incident details

The monitoring page for the operational status of the Central Database of the Electronic Health Care System provides up-to-date information on the performance of the system’s core components. The dashboard is promptly updated with incidents occurring in the central database, along with their processing status and resolution.

The timeline displays recorded incidents (performance delays) that may have occurred over the past 90 days. To view information about a specific module, simply hover over the timeline and select the desired date — the current operational status of the functionality will appear on the screen.

Monitoring of Current Functional Status:

Накопичення черг в медичних подіях(Проблема з SMS)

Resolved
Major outage
Started almost 5 years agoLasted 32 minutes

Affected

Authorization

Administrative info

Personal info

Major outage from 10:58 AM to 11:30 AM

Declarations

Major outage from 10:58 AM to 11:30 AM

Clinical info

Major outage from 10:58 AM to 11:30 AM

Medication Dispense

Major outage from 10:58 AM to 11:30 AM

Updates
  • Resolved
    Resolved

    Проблема вирішена.
    Отримано підтвердження від МІС та системи моніторингу.
    Підсумки події: не відправлено 19 800 SMS.

  • Monitoring
    Monitoring

    Тип рішення: постійне
    Опис рішення: Служба підтримки оператора відправки SMS повідомило про рішення проблеми з свого боку, причина збою, згідно наданої інформації: спонтанний перезапуск служб в мережі оператора.
    Опис наслідків: в процесі підрахунку.

  • Identified
    Identified

    Опис проблеми: проблема з підситемою відправки SMS Орієнтовний час вирішення: від 10 хвилин Додаткова інформація:

    • сформоване звернення до служби підтримки оператора відправки SMS.
    • порушено роботу компонентів, які користуються підсистемою відправки SMS.
  • Investigating
    Investigating

    Джерело повідомлення про проблему: отримання сповіщення від системи моніторингу про накопичення черг на обробку медичних подій.
    Попередньо встановлена причина проблем: Уточнюється