ESOZ - Monitoring system - Несправність системи – Incident details

The monitoring page for the operational status of the Central Database of the Electronic Health Care System provides up-to-date information on the performance of the system’s core components. The dashboard is promptly updated with incidents occurring in the central database, along with their processing status and resolution.

The timeline displays recorded incidents (performance delays) that may have occurred over the past 90 days. To view information about a specific module, simply hover over the timeline and select the desired date — the current operational status of the functionality will appear on the screen.

Monitoring of Current Functional Status:

Несправність системи

Resolved
Minor outage
Started over 4 years agoLasted about 3 hours

Affected

Authorization

Administrative info

Personal info

Minor outage from 10:09 AM to 12:53 PM

Declarations

Minor outage from 10:09 AM to 12:53 PM

Clinical info

Minor outage from 10:09 AM to 12:53 PM

Medication Dispense

Minor outage from 10:09 AM to 12:53 PM

Updates
  • Resolved
    Resolved

    Проблема вирішена.

  • Monitoring
    Monitoring

    Тип рішення: тимчасове
    Опис рішення: Вимкнути функціонал нечіткого пошуку на всіх середовищах. Відновити індекси.
    Опис наслідків: Повна несправність системи

  • Identified
    Identified

    Опис проблеми: Кластер бази даних пацієнтів не працює. Основна причина - відсутність індексів у таблицях нечіткого пошуку
    Орієнтовний час вирішення: до 180 хв

  • Investigating
    Investigating

    Джерело повідомлення про проблему: запит в jira/ отримання сповіщення від системи моніторингу
    Попередньо встановлена причина проблем: Уточнюється