ESOZ - Monitoring system - Затримки в роботі ЦБД – Incident details

The monitoring page for the operational status of the Central Database of the Electronic Health Care System provides up-to-date information on the performance of the system’s core components. The dashboard is promptly updated with incidents occurring in the central database, along with their processing status and resolution.

The timeline displays recorded incidents (performance delays) that may have occurred over the past 90 days. To view information about a specific module, simply hover over the timeline and select the desired date — the current operational status of the functionality will appear on the screen.

Monitoring of Current Functional Status:

Затримки в роботі ЦБД

Resolved
Partial outage
Started over 4 years agoLasted about 1 hour

Affected

Personal info

Partial outage from 6:27 AM to 7:50 AM

Declarations

Partial outage from 6:27 AM to 7:50 AM

Clinical info

Partial outage from 6:27 AM to 7:50 AM

Medication Request Request

Partial outage from 6:27 AM to 7:50 AM

Service Request

Partial outage from 6:27 AM to 7:50 AM

Updates
  • Resolved
    Resolved

    Підтверджено виправлення проблеми з кластером сховища підписного контенту.
    МІС підтверджують відсутність затримок.

  • Monitoring
    Monitoring

    Відновлення кластеру сховища підписного контенту завершено.

  • Identified
    Identified

    Підтверджено джерело проблем - сховище підписного контенту. Внаслідок програмного збою 1 із 3 реплік втратила зв'язок з мережею. Система працює з затримками, оскільки паралельно відновлюється цілістність кластеру. Очікуваний час до завершення відновлення: 40 хвилин.

  • Investigating
    Investigating

    Джерело повідомлення про проблему: запит в jira від МІС, отримання сповіщення від системи моніторингу.
    Попередньо встановлена причина проблем: затримки в роботі системи зберігання підписного контенту
    Очікувана тривалість робіт: до 90 хвилин.