ESOZ - Monitoring system - Проблеми при роботі з АЦСК "Україна" – Incident details

The monitoring page for the operational status of the Central Database of the Electronic Health Care System provides up-to-date information on the performance of the system’s core components. The dashboard is promptly updated with incidents occurring in the central database, along with their processing status and resolution.

The timeline displays recorded incidents (performance delays) that may have occurred over the past 90 days. To view information about a specific module, simply hover over the timeline and select the desired date — the current operational status of the functionality will appear on the screen.

Monitoring of Current Functional Status:

Проблеми при роботі з АЦСК "Україна"

Resolved
Partial outage
Started over 2 years agoLasted about 4 hours

Affected

General

Partial outage from 8:25 AM to 12:00 PM

Electronic signature verification

Partial outage from 8:25 AM to 12:00 PM

Updates
  • Resolved
    Resolved

    За інформацією від технічної підтримки АЦСК, сервіс працює штатно.
    По інформації від МІС, підписання проходить успішно якщо вибрати саме АЦСК "Україна" у пункті вибору АЦСК.

  • Investigating
    Investigating

    Шановні колеги, за інформацією від колег з МІС спостерігаються проблеми у роботі ключів АЦСК "Україна".