ESOZ - Monitoring system - Технічне обслуговування в дата центрі – Incident details

The monitoring page for the operational status of the Central Database of the Electronic Health Care System provides up-to-date information on the performance of the system’s core components. The dashboard is promptly updated with incidents occurring in the central database, along with their processing status and resolution.

The timeline displays recorded incidents (performance delays) that may have occurred over the past 90 days. To view information about a specific module, simply hover over the timeline and select the desired date — the current operational status of the functionality will appear on the screen.

Monitoring of Current Functional Status:

Технічне обслуговування в дата центрі

Resolved
Major outage
Started about 1 year agoLasted about 13 hours

Affected

Administrative info

Updates
  • Resolved
    Resolved

    Роботу сервера поштової розсилки відновлено.

  • Identified
    Identified

    Шановні колеги. Маємо вас попередити, що оскільки сервер поштової розсилки знаходиться в дата центрі, який проводить обслуговування обладнання - поштові сповіщення від ЦК ЕСОЗ приходити не будуть.