ESOZ - Monitoring system - Труднощі у роботі з кваліфікованим електронним підписом надавача КНЕДП: Державна податкова служба України. – Incident details

The monitoring page for the operational status of the Central Database of the Electronic Health Care System provides up-to-date information on the performance of the system’s core components. The dashboard is promptly updated with incidents occurring in the central database, along with their processing status and resolution.

The timeline displays recorded incidents (performance delays) that may have occurred over the past 90 days. To view information about a specific module, simply hover over the timeline and select the desired date — the current operational status of the functionality will appear on the screen.

Monitoring of Current Functional Status:

Труднощі у роботі з кваліфікованим електронним підписом надавача КНЕДП: Державна податкова служба України.

Resolved
Partial outage
Started 3 days agoLasted about 3 hours

Affected

General

Partial outage from 8:00 AM to 11:27 AM

Electronic signature verification

Partial outage from 8:00 AM to 11:27 AM

Updates
  • Resolved
    Resolved

    Work with the ACSC has been resumed.

  • Identified
    Identified

    Шановні колеги,

    За наявною інформацією, наразі спостерігаються труднощі у роботі з кваліфікованим електронним підписом (КЕП), виданим акредитованим надавачем електронних довірчих послуг — Державною податковою службою України.

    Рекомендуємо враховувати це при виконанні відповідних операцій. У разі надходження додаткових оновлень — повідомимо окремо.