Сторінка моніторингу працездатності ЦБД ЕСОЗ містить актуальні дані про роботу основних компонентів Системи. У дашборд оперативно вносяться інциденти, які виникають у центральній базі даних, статус їх опрацювання та вирішення.

На шкалі фіксуються інциденти (затримки в роботі), які могли виникати протягом останніх 90 днів. Для того, щоб отримати інформацію про роботу конкретного модулю, достатньо навести курсор на шкалу й обрати необхідну дату — актуальний стан роботи функціональності з’явиться на екрані.

Моніторинг актуального стану функціональностей:

[Вирішено] Загальне сповільнення роботи системи

Почалося 31 травня, 2021 у 05:14. Вирішено після близько 3 годин

Постраждалі

Авторизація
Управління закладом
Медичні висновки
Направлення
Медичні події
Виписка Електронного рецепту
Погашення Електронного рецепту
Декларації
Пошук та реєстрація пацієнтів
  • Вивчається
    31 травня, 2021 у 05:14

    Джерело повідомлення про проблему: запит в jira/ отримання сповіщення від системи моніторингу
    Попередньо встановлена причина проблем: Збій однієї з підсистем

  • Визначено
    31 травня, 2021 у 05:32

    Опис проблеми: дуже повільна робота сховища підписного контенту Орієнтовний час вирішення: Оцінюється

  • Мониторинг
    31 травня, 2021 у 07:39

    Тип рішення: постійне
    Опис рішення: Вимкнути запис в кеш серверу кластеру та ввімкнути через короткий проміжок часу

  • Вирішено
    31 травня, 2021 у 07:56

    Проблема вирішена.
    Отримано підтвердження від МІС та системи моніторингу