Технічне обслуговування

Сторінка моніторингу працездатності ЦБД ЕСОЗ містить актуальні дані про роботу основних компонентів Системи. У дашборд оперативно вносяться інциденти, які виникають у центральній базі даних, статус їх опрацювання та вирішення.

На шкалі фіксуються інциденти (затримки в роботі), які могли виникати протягом останніх 90 днів. Для того, щоб отримати інформацію про роботу конкретного модулю, достатньо навести курсор на шкалу й обрати необхідну дату — актуальний стан роботи функціональності з’явиться на екрані.

Моніторинг актуального стану функціональностей:

[Вирішено] Кілька кластерів серверів не працюють в сховищі підписного контенту

Почалося 27 червня, 2021 у 09:30. Вирішено після близько 9 годин

Постраждалі

Авторизація
Управління закладом
Медичні висновки
Направлення
Медичні події
Виписка Електронного рецепту
Погашення Електронного рецепту
Декларації
Пошук та реєстрація пацієнтів
  • Вивчається
    27 червня, 2021 у 09:30

    Джерело повідомлення про проблему: отримання сповіщення від системи моніторингу
    Попередньо встановлена причина проблем: Уточнюється

  • Визначено
    27 червня, 2021 у 10:00

    Опис проблеми: Недоступність кількох кластерів серверів, але за допомогою дублюючих систем, вдалось уникнути проблем для користувачів.
    Орієнтовний час вирішення: 9 годин

  • Мониторинг
    27 червня, 2021 у 12:00

    Тип рішення: постійне
    Опис рішення: Скасування відновлення одного з непрацюючих кластерів серверів. Перезавантаження даногно кластеру і початок відновлення на іншому
    Опис наслідків: Короткостроково повільна робота системи

  • Вирішено
    27 червня, 2021 у 18:00

    Проблема вирішена.
    Отримано підтвердження від системи моніторингу
    Підсумки події: Один з кластерів відновлений